Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2009 00:20 - песен, поздрав за тези, който надничат в блога ми :)
Автор: seabg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2215 Коментари: 4 Гласове:
0



Nelly Furtado feat. Juanes - Te Busque

 


 

Бях добре, бях и зле.
Чувствах се бясна, чувствах се и спокойна.
И всичко, което ти казах изчезна.
Чувствам се на небето, а се виждам на пода.
Един такъв живот, не е възможно да се живее.

Искам да се чувствам по-добре, 
искам да се чувствам по-добре,
Мили мой двамата се чувстваме по-добре.
За това...


Припев:
Търся те под камъните и не те намирам,
в студената сутрин и в нощта те търся
докато не полудея.
Но ти дойде в моя живот като един слънчев лъч,
изцелявайки раните на сърцето ми, карайки ме 
да се чувствам че живея отново.

Не исках да говоря, нито да се храня,
не исках да пея, не знаех какво да правя.
Тази рана кърви, загубих и очите си,
но сега съм бъдещето на двама ни.

Искам да се чувствам по добре
Искам да се чувствам по-добре
Мили мой двамата се чувстваме се по добре.
За това...


Припев:
Търся те под камъните и не те намирам,
в студената сутрин и в нощта те търся
докато не полудея.
Но ти дойде в моя живот като един слънчев лъч,
изцелявайки раните на сърцето ми, карайки ме 
да се чувствам че живея отново.

Поглеждам в огледалото, картината се изяснява.
Искам да бъда себе си, но дали света се нуждае от 
мен.Измъчвам се за тази земя, спрях да ходя на църква.
Виждам Бог в дърветата и падам на колене.
Депресията ми продължава да расте като препълнена чаша.
Сърцето ми е толкова замръзнало като в хладилник.
Боли толкова много че не мога да изсуша очите си, защото
те продължават да се пълнят със сълзите, които изплаквам.



   Припев:
Търся те под камъните и не те намирам,
в студената сутрин и в нощта те търся
докато не полудея.
Но ти дойде в моя живот като един слънчев лъч,
изцелявайки раните на сърцето ми, карайки ме 
да се чувствам че живея отново.

Търся те под камъните и не те намирам,
в студената сутрин и в нощта те търся
докато не полудея.
Но ти дойде в моя живот като един слънчев лъч,
изцелявайки раните на сърцето ми, карайки ме 
да се чувствам че живея отново.

Търся те под камъните и не те намирам,
в студената сутрин и в нощта те търся
докато не полудея.
Но ти дойде в моя живот като един слънчев лъч,
изцелявайки раните на сърцето ми, карайки ме 
да се чувствам че живея отново.






Гласувай:
0



1. miaa - Здравей Seabg,
13.07.2009 01:25
Много е хубава песента.
цитирай
2. seabg - @miaa
13.07.2009 21:36
Знаеш, че поздрава се отнася и за теб ! :)
Радвам се, че ти харесва!
цитирай
3. krassko - Благодаря ;)
03.08.2009 16:05
цитирай
4. bimbo163 - Благодаря за песничката!!! И пак ...
08.08.2009 20:26
Благодаря за песничката!!!
И пак ще надниквам!!!!
Прияпелски поздрави от мен и много усмивки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: seabg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 85809
Постинги: 28
Коментари: 56
Гласове: 934
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930